Thursday, June 9, 2011

Saya dan Dia

assalamualaikum 


lagi 3 hari saya nak exam
tapi still buat keje takde faedah ie tulis blog
sebab kadang2 saya pun stress jugak kalau asik tengok notes je


back to the topic

lately saya salu nampak dia online ym..
"dia" is referred to my friend yg sorang tu
almost one year we had not chatting 
saya tak tegur dia sebab dia tak tegur saya dulu
dan memang takde keje la kalau saya nak start chatting first
what a shame.


sometime saya rasa we are too different
macam langit and bumi (dari segi mana saya pun tak sure)
saya dan dia communicate with different 'language'
dan masingmasing sangat ego berlagak sombong poyo nak jadi superior
sebab mungkin masingmasing ade kelebihan tersendiri..
saya dengan diri saya dan dia dengan diri dia
takde sape nak mengalah between us


so padan muka!
saya pun takkan bunuh ego saya untuk tegur dia dulu
(wlaupun sometime i feel of doing so)
dan dia might be doing the same thing


perhaps we are not meant to be together


t.h.a.t. i.s. f.o.r. t.h.i.s. t.i.m.e.^^

No comments: