Tuesday, May 22, 2012

..sad moment..

sedikit rasa sedih..


tapi apakan daya..it sume hak individu and i have no right to decide for others.


dari kecil sampai la dah 20 skrg..i always think that i'm not nobody.


it's proven anyway.


..any idea yg keluar dari mulut saya jarang diguna pakai oleh org lain even the idea is good.
..dalam ramai-ramai org, suara saya paling kurang didengari dan diendahkan
..i used to say something vague kot. coz ble saya cakap..respond dari org adalah "eh, yeke.." "bukan macam ni ke.." or just ignore it or "awak buat la"


yes..i'm nobody..(this one tak perlu dipertikaikan)


..saya tak pernah jadi orang penting untuk sesiapa
..dan saya tak penting dalam hidup sesiapa
..dan tak pernah ade orang yang tak boleh hidup tanpa saya
..dan mungkin tanpa saya sume orang akan bahagia dan gembira 
bcoz..kewujudan dan ketiadaan saya tak memberi makna ape2 untuk sesiapa


even saya nampak keras kepala..kepala batu..degil..selfish..ego..penting diri..suka melawan..suka bergaduh..tak reti nak senyum  and apeape lagi seumpamanya..
tapi sebenarnye saya tak keras hati.


saya pun bukan nye selfish sangat..kalau ye..saya takkan rela buat sume benda ni..sume benda yg saya buat sekarang hanya mampu dilakukan oleh orang yang tak selfish.


that one thing..when i was about to do it..no one agree..so i give up once (because i know i can't do it without their help)


but then..when someone else take it..i feel so sad and i can't stop myself from not to cry. just imagine..


YaAllah..give me the strength..
tanamkan sifat keikhlasan yang teguh dalam diriku..
let me be somebody to someone who will appreciate my presence (my parents and my siblings)


YaAllah..put this feeling away from me..
i never want to have this feeling
i don't want to have this awkward moment 


please..

No comments: