Sunday, February 20, 2011

my weekend

assalamualaikum
last weekend saya pegi camp
so this weekend perhaps takde pape yg saya kena buat
just relax tengok secret garden yg dah bape lame tak habis2
burn Friday night ngan Saturday sampai petang

bila dah petang baru nak start buat thesis
agak lembap sebab dah lama tak main Excel ngan analyze data
ambik masa sampai malam nak siapkan tak sampai 5 pages.
lega bila dah siap

sabtu malam saya pegi masjid besi..kawan saya ajak
kitorang solat Isyak berjemaah kat sana then dengar ceramah maulidurrasul yg ade kaitan ngan palestin..best hirup udara.haha
lepas balik umah after siapkan thesis tu sambung ngan pbl
susah payah saya nak faham pathophysiology of dengue
tapi saya bukan focus buat keje semata-mata
at the same time saya ym ngan my Siti..sampai kul 12 lebih kot.macam2 kitorang cakap sebab dah lama menyepi sampai last part saya nangis sebab..adela.

habis ngan Siti..aten pulak sambung..
entah ape yg merepek sampai kul 3.30 pagi saya pun tak tau..ney sume gara2 die citer pasal love story die..saya lemas betul la sebab saya tak pro dalam bab tu
so saya taktau nak respond in a proper way..sory aten ek..

hari ahad bangun 'awal' sebab sape suruh tido lambat
lepas siap mandi ape sume..terus teringat pasal program yg dokter ckp which is scheduled today..then saya decide nak pegi sebab this is my first time
so macam tak bagus la tak datang.

about the program..agak interesting jugak
having fun with kids a.k.a aulad for about 3 hours.
the best scene waktu kat situ was bile ade sorang dokter ney die tanye nama dan umur saya as in i was one of those kids..tanye nama tu saya jawab la..tapi bila tanya umur saya dah buat muka pelik..saya cakap saya budak cucms..die pun tergelak sebab ingatkan saya kid.
haha..entah bile i can be looked as an adult.
dorang panggil saya kak falah^^..saya dah cakap kat dokter that saya akan terus involve as a faci there..just nak isi masa berfaedah

petang ahad what should i do? jawabnye study le
main map yg tak berkesudahan sila sudahkan
sila prepare untuk tomorrow's classes

weekend saya kali ney agak ok
sebab ade interaction ngan manusia..nyata dan tak nyata
saranghaeyo everyone yg ceriakan weekend saya..ekceli saya nak write sumthing about that..tapi macam tak sempat.nanti la..semoga ingatan saya berkekalan

t.h.a.t. i.s. f.o.r. t.h.i.s. t.i.m.e.^^

No comments: