Wednesday, March 16, 2011

what else yg saya nak??

assalamualaikum


dah dekat seminggu tak menulis kat sini sebab macam2 alasan
last fortnight merungut nak balik umah..pastu dah dapat balik
last weekend balik lagi..ade weeding pak uda and mak anjang..and birthday umi
isnin pagi bertolak dari taiping  (for sure ponteng class)..pastu ikut ayah ceramah sana sini..ayah belanja kasut baru (saya telan airliur je tangok harga..huhu)..balik umah ayah dulu lunch and rest
hari isnin malam baru sampai putra..agak penat.

tu cerita simple ape yang berlaku

owh ye..saya dapat 'mak uda' yg berusia 18 tahun.heh.saya nak salam pun dalam hati cakap "eh, ney nak cium tangan ke tak??" pastu die pun tak tau nak address saya macam mane..sorry..saya mmg cold orangnye..
saya pun dapat 'pak anjang' baru..the second event after 9 years ago.
birthday umi saya buat dua biji chocolate cakes^^..
balik umah over the weekends mmg rase macam tak sempat buat apeape.
sangat sekejap

hari selasa ade discussion pro exam with prof latiff
like he said: it was a miserable thing
saya sedar lagi bape hari je nak exam..tapi what to do bile saya tak rase nak study
i feel like an idiot back then

saya taktau ape lagi yg saya perlukan so that saya boleh study dengan aman bahagia
ape lagi yg saya nak so that i can take revision as my routine
ape lagi?? sila bagitau saya

p/s: to Public Health, sila tunjukkan sape diri anda yg sebenar..i really have no idea about you and your thingy~

t.h.a.t. i.s. f.o.r. t.h.i.s. t.i.m.e.^^

No comments: