Thursday, March 3, 2011

Public Health

assalamualaikum


sekarang dah masuk march..march penuh ngan birthday my family members..
5/3:shaffa
10/3: husna
13/3: mybeloved umi
23/3: sofiya
.../3: new coming ^^
so ape saya patut buat dengan list diatas??saya pun taktau sebab tu sume tarikh2 yg melekat kat dalam otak saya sebab mereka insan yg saya sayangi..sumtimes, hadiah are nothing as my love grows every times i see them.
not to forget 21/3 is aten birthday..my x-roomie

tajuk entry saya sangat takde kaitan dengan ape yg saya tulis sebenarnye
the only relation is sekarang saya tengah belaja public health.entah ape yg saya belaja i also donno..takde satu pun nak melekat kat brain ney!
hari ney saya tak pegi class pun..the reason is tak larat..demam ke ape wallahua'lam

ekceli syndrome lama saya menyerang lagi..syndrome when i miss my family
haru kan hidup saya..saya sendiri pun taktau macamane boleh jadi macam tu
ingatkan bile dah besar sydrome tu akan disappear *saya dah besar ke?
tapi rupenye die datang balik..sangat malu ok nak bgtau and admit
eish..adik adik aku pun tak macam ney

besok macam bese ade test.tapi ape yg saya dah bace??
dari pagi tak larat..nak bukak buku pun malas..nak bukak laptop download notes lagila malas
so..ape nak buat..berserah jela..ingat2 lupa..
sorry..sila jangan salahkan manamana pihak dalam kes ini

weekend ney saya request nak balik taiping. REQUEST ok.
sebab ade masenye saya macam dah tak mampu nak bertahan hidup kat sini
takde kebahagiaan langsung i tell u!
sape nak rase boleh cube gantikan diri saya..i doubt u can survive.haha

semoga saya diberi kekuatan oleh ALLAH
and hope i can recharge my energy bile balik umah nanti.insyaAllah.

t.h.a.t. i.s. f.o.r. t.h.i.s. t.i.m.e.^^

No comments: