Friday, December 31, 2010

Pizza ganti ngan Bihun Sup

assalamualaikum 


kejap lagi saya akan balik subang.


last few weeks, saya janji that on Dec 31..saya nak order pizza..Domino's Pizza to be exact.
tapi atas sebab sebab tertentu..saya terpaksa mungkir janji tu (lagipun tu bkn janji yg bagus sgt pun..just nak makan je kan).. bcos i know i got the strong reason behind that..


tapi takpe..tahun depan still there..Pizza tu tak kan kemana nye as long as die tak bankrupt lagi..nnt bila saya rasa saya patut order pizza, i'll do that (tapi tahun depan la..no more tahun ney)


then..sebab nak pujuk diri sendiri..saya ajak kawan saya pegi makan Sup kat Ani Sup Utara bcos soup is my alternative food to pizza..
tapi sampai je kat sana nak park kete, tgok kedai tu tutup..sedih betul.ney mesti kes cuti sebab bola..tak patut betul..food have no any relation with football ok!


pastu tukar venue, kitorang pegi Taman Warisan..kat situ ade sate kajang..tapi saya langsung tak interested sebab still frust tak dapat makan sup tadi..


then saya nampak ade gerai jual Bihun Sup..terus je saya pegi dan order satu BihunSup..
harga die ok la..not bad..rm 3.50..rasa die pun bolehla..saya pun makan la..time tu ekceli mmg dah lapar gile sbb tak makan since breakfast roti 3 keping at 7 am tadi..kire la dah berape jam kan.


sebab dah nak maghrib..kitorang pun balik right after makan..lepas ckp alhamdulillah..saya ckp dalam hati..akhirnya saya dapat ganti Pizza ngan BihunSup utk diri saya..semoga saya baik dan sabar tunggu for the next time Pizza.ok.


t.h.a.t. i.s. f.o.r. t.h.i.s. t.i.m.e.

No comments: