Friday, January 14, 2011

Lone Ranger

assalamualaikum


di saat saya rasa tak diperlukan..
saya tak penting utk sapesape..
saya sgt menyusahkan orang..
suka bagi masalah kat orang..
suka buat orang stress dgn saya..
suka buat org benci saya..


pendek kata..
saya takde kebaikan langsung.
lebih baik tak payah kenal saya
apatah lagi berkawan..
bcoz saya sangat tak berguna..


sila jauhi saya
biarkan sya jadi lone ranger utk selamanya
kerana itu lebih baik utk saya
dan utk kalian semua..
with that
semoga saya akan lebih bahagia 
takpayah tanggung derita lagi
sebab kalau i'm not alone pun 
takde jaminan saya akan happy


saya tahu kenyataan itu pahit..
utk dirasa dan utk ditelan
tapi saya harus terima
sebab saya manusia
yg tak perfect at all..
dan saya harus tahu
letak diri saya yg sebenarnya


even i'm a lone ranger..
but i still have my family
that accept me..
that appreciate my presence
eventhough saya takde kebaikan 


*kpd perasaan emo sila pegi jauh dari hidup saya. izinkan saya bahagia.


t.h.a.t. i.s. f.o.r. t.h.i.s. t.i.m.e.

No comments: