Tuesday, January 18, 2011

Result lagi

assalamualaikum


hari ney ade pbl..mcm interesting la pulak discussion hari ney..rugi kalau tak datang.hehe.sampai tak sedar dah pukul 4 and tuptup kitorang habis pukul 4.15 lebih.


habes je pbl..ade org bagitau result repro dah keluar kat gmail.
HAH??????
semua menjerit mcm ape je..
eii...takutnye...
dan saya yg kebetulan bawak laptop ney..terus bukak gmail on the spot..n dorang yg lain pun tunggu nak tengok sekali..bukak je as HTML, tibetibe error..dan dengan sangat overnye..sume menjerit lagi
EYYYYY...
orang yg dengar kitorang jerit ingatkan kitorang jerit sebab dah dapat tengok result..tapi tak rupenye..sory..M15 mmg over dan terlebih.


pastu bukak la as Google Spreadsheet..then baru dapat tengok..terus scroll sampai ke M15 punye..tengok result masing2..


u now what??? 3 of my groupmates dapat A- lagi..kire dorang 3 org ney dah ade 2 A- la utk sem3..agak2 ape perasaan saya?
JELES yg amatttt..
saya tengok result saya..aahh..mcm bese je..bukannye saya tak bersyukur..but..perlu ke ade BUT dlm setiap ape tg saya nak ckp??

ekceli i was expected more from the beginning of the course..bcos i really interested in the learning activity and learnt them very sincerely..plus satu lagi..i was doing a lot much better in every weekly assessment..

but then..
bile time final 2 weeks ago..saya tau that i wasn't doing too well sebab saya mengalami masalah tak cukup masa.so, saya buat cincai2 je yg last last tu..tapi saya still expect that i can score for soalan yg saya jawab elok..tapi entah.. saya tak dapat tengok markah saya by question..so i don't really know how i was doing..

to miss S..tunggu besok saya nak bom awak..sape suruh awak dapat A hah??dapat A pulak sorang2.kalau ajak saya sekali takpe jugak en..

tapi walau ape pun yg berlaku..life goes on..let bygones be bygones..ape yg penting, buat yg terbaik for next time..pro exam ade lagi (statement yg menakutkan diri sendiri..yg kononnya nak motivate) 

dan walau ape pun result saya..saya takkan tak suka repro..sebab saya still nak teruskan citecite saya nak amik O&G nanti..doakan saya...

t.h.a.t. i.s. f.o.r. t.h.i.s. t.i.m.e.

No comments: