Sunday, January 16, 2011

Tak Keruan

assalamualaikum


saya baru balik dari subang lebih kurang pukul 6:30 petang tadi

i don't know why
tapi rasa mcm taknak balik je tadi
bukan sbb saya rasa nnt saya akan rindu diorang
tapi sbb saya rasa nnt saya akan sedih
kenape?
saya sendiri taktau sbb yg sebenar..
dan saya rasa sgt berat hati (sebu mcm)

tak tau kenape..
lately saya salu rasa tak menentu
emotional disturbance jenis ape tah yg menggangu 
salu terpaksa tahan airmata
sampai tak boleh nak bercakap kadang2..
kadang2 juga sampai dah tak boleh tahan
air tu mengalir jugak without my permission

when i think about mybeloved family
definitely i'll smile first..
but at the end
tears will be there covering my vision 
nak telan saliva pun rasa perit 

bila ade sape tanye pasal saya:
"how are u doing?" 
"how's ur life?"
"is everything ok?"
"how's ur friends?"
"what u usually ____"
"u got that and that for u?"

sume soalan2 tu saya rase mcm takleh nak jawab
padahal benda common je dorang tanye
takde pape sensitivity pun kat soalan tu
tapi saya rasa sedih

saya lebih rela orang tanye:
"how's ur study?" (ekceli ney soalan yg saya paling benci sebelum ney)
then saya akan jawab:
"ok la.so far so good.." (dengan lapang dada nya dan sangat honest)

yaAllah 
berilah aku kekuatan dan kesabaran yang tinggi
utk aku menghadapi harihari yg mendatangr

semoga saya tabah menjalani hidup utk tempoh 2 minggu dari sekarang


t.h.a.t. i.s. f.o.r. t.h.i.s. t.i.m.e.

2 comments:

Miss Superspecial said...

syg..dun worry...im juz like u...sensitip giler ble diri jauh2 dr famili then ade mcm2 kita pkir...matapon berair..padhal kita xsuka prasaan tu,kan?

NuRFaLaH said...

yup..tapi mmg sometime kte xleh nak tipu diri snediri kan